بانک پیام

این وبلاگ به منظور نوشتن پیامک های جالب و طنز می باشد

بانک پیام

این وبلاگ به منظور نوشتن پیامک های جالب و طنز می باشد

بیمارستان

به هنگام بازدید از یک بیمارستان روانى، از روان‌پزشک پرسیدم شما چطور می‌فهمید که یک بیمار روانى به بسترى شدن در بیمارستان نیاز دارد یا نه؟

روان‌پزشک گفت: ما وان حمام را پر از آب می‌کنیم و یک قاشق چایخورى، یک فنجان و یک سطل جلوى بیمار می‌گذاریم و از او می‌خواهیم که وان را خالى کند.

من گفتم: آهان! فهمیدم. آدم عادى باید سطل را بردارد چون بزرگ‌تر است.

روان‌پزشک گفت: نه! آدم عادى درپوش زیر آب وان را بر می‌دارد… شما می‌خواهید تخت‌تان کنار پنجره باشد؟

داستان خواستگاری

اوایل شب بود. دلشوره عجیبی تمام بدنم را فرا گرفته بود. بعد از اینکه راه افتادیم به اصرار مادرم یک سبد گل خریدیم. خدا خیر کسانی را بدهد که باعث و بانی این رسم و رسومهای آبکی شدند. آن زمانها صحرای خدا بود و تا دلت هم بخواهد گل! چند شاخه گل می کندن و کارشان راه می افتاد، ولی توی این دوره و زمونه حتی گل خریدن هم برای خودش مکافاتی دارد که نگو نپرس!!! قبل از اینکه وارد گلفروشی بشوی مثل «گل سرخ» سرحال و شادابی ولی وقتیکه قیمتها را می بینی قیافه ات عین «گل میمون» می شود. بعدش هم که از فروشنده گل ارزان تر درخواست می کنی و جواب سر بالای جناب گلفروش را می شنوی، شکل و شمایلت روی «گل یخ» را هم سفید می کند!!!

البته ناگفته نماند که بنده حقیر سراپا بی تقصیر هنوز در اوان سنین جوانی، حدود ای «سی و نه» سالگی بسر برده و اصلاً و ابداً تا اطلاع ثانوی نیز نیازی به تن دادن به سنت خانمانسوز ازدواج در خود احساس نمی نمودم منتهی به علت اینکه بعضی از فوامیل محترمه خطر ترشی افتادگی، پوسیدگی روحی و زنگ زدگی عاطفی اینجانب را به گوش سلطان بانوی خاندان مغزّز «مقروض السلطنه» یعنی وزیر «اکتشافات، استنطاقات و اتهامات» رسانده بودند فلذا برای جلوگیری از خطرات احتمالی عاق شدگی زودرس و بالطبع محروم ماندن از ارث و میراث نداشته و یا حرام شدن شیر ترش مزه نخورده سی و هشت سال پیش و متعاقب آن سینه کوبیدن ها و لعن و نفرین های جگرسوز نمودن و آرزوی اشّد مجازات در صحرای محشر و از همه بدتر سرکوفت فتوحات بچه های فامیل و همسایه مبنی بر قبول شدن در رشته های دانشگاهی؛ نانوایی سنگکی اطاق عمل،تایتانیک پزشکی، مهندسی فوتولوس و متلک شناسی هنرهای تجسمی، صلاح را بر آن دیدم که حب سکوت و اطاعت خورده و به خاطر پیشگیری از بمباران شدن توسط هواپیماهای تیز پرواز «لنگه کفشهای F14» و موشکهای بالستیک «نیشگون ها و سقلمه های F11» و غش و ضعف های گاه و بیگاه «مادر سالار» به همراه از خانه بیرون کردنهای «پدر سالار» و تهدیدات جانی و مالی فوق العاده وحشتناک همشیره های مکرّمه با مراسم خواستگاری امشب موافقت به عمل آورده و خود را به خداوند منان بسپارم.

بازدید از دیتاسنتر گوگل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گذشت زمان، گوگل در اکثر عرصه های فناوری وارد شده است. این کمپانی از همان ابتدا بر مبنای ذخیره سازی و جستجوی اطلاعات در فضای اینترنت پایه گذاری شده است و توانسته در سراسر دنیا به شهرت زیادی برسد.

کمپانی گوگل کاربران خود را به تماشای یک ویدئوی ۸ دقیقه ای از دنیای گوگل دعوت کرده است تا به این کاربران نشان دهد در دیتاسنتر گوگل چه می گذرد. با ما همراه باشید تا در انتها این ویدئوی مفید را در اختیار شما قرار دهیم.

میزبانی و همچنین نگهداری اطلاعات با حجم بسیار عظیم موجب ایجاد چالش های بزرگ برای مهندسین شده است. ممکن است این سوال برای شما بوجود بیاید که آیا کمپانی گوگل چالش های ایجاد شده را کنترل می کند و بر آن ها مسلط است.؟ گوگل برای پاسخ به این سوال، خود پیش قدم شده است و سعی کرده است یک ویدئوی کوتاه ۸ دقیقه ای تهیه کند و در آن تمام مواردی که مجاز به بیان کردن آن ها است را بیان کند.

اولین موردی که با آن مواجه می شویم عبور از گیت های امنیتی است که در حالت عادی این موارد نیز رمزگذاری شده اند. بعد از آن با تمام راهکار ها و سیستم های امنیتی جهت مراقبت های دائمی آشنا می شویم.

به منظور ورود به دیتاسنتر گوگل به بیش از یک رمز نیاز است. گوگل راهکار های احراز هویت پیچیده ای علاوه بر راهکار های امنیتی در نظر گرفته است.

در طول این ویدئو شما قادر هستید نگاهی کوچک به یک ساختمان دیتاسنتر داشته باید و ببینید که یک دیتاسنتر از چند ساختمان عظیم تشکیل شده است. این ساختمان به تنهایی می تواند ۷۵,۰۰۰ دستگاه با حجم انتقال داده بیش از یک پتابایت در ثانیه را پشتیبانی کند.

در ادامه ویدئو به بیان جزئیاتی در رابطه با چگونگی حذف اطلاعات و درایو ها از سیستم اشاره می کنند. به این ترتیب که در ابتدا درایو ها Wipe می شوند تا امکان بازیابی اطلاعات از روی هارد غیر ممکن شود تا بعدا در دستگاهی مشابه با چوب خردکن قرار بگیرند که اختصاصا به منظور خرد نمودن هارددیسک ها ساخته شده است.

در دامه نگاهی به این ویدئو جذاب داشته باشید تا ببینید کمپانی گوگل برای نگهداری از اطلاعات و مشتریانش چه راه هایی را پیشنهاد کرده است.

لازم به ذکر است که این ویدئو بخشی از تبلیغات پلتفرم ابری گوگل می باشد و احتمالا کمی جذاب تر از واقعیت است.

دامن چیست

دامن چیست !؟
پوشش پایین تنه
زیرنداز همراه
حوله
خشک کردن ظروف غذا
گرفتن آب بینی
بادبزن
مخفی کردن کادو
هدایت کردن مرغ ها به طرف لانه
و سایر موارد که به عقله ما قد نداد دیگه !

آموزش دانلود ویدئو از توییتر

توییتر از جمله پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی می باشد که می توان از آخرین رویداد ها بوسیله آن مطلع شد. ممکن است در توییتر ویدئویی مشاهده کنید و قصد دانلود آن را داشته باشید. اگر با نحوه دانلود ویدئو از توییتر آشنا نیستید تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

یکی از راه های دانلود ویدئو از توییتر ، دریافت ویدئو از طریق وب سایت های دانلود و یا استفاده از یک اپ اندروید می باشد. شما را با این دو روش آشنا می کنم. ( متاسفانه در این زمینه برای ios  اپلیکیشنی وجود ندارد ).

دریافت از طریق وب سایت های دانلود آنلاین

چندین وب سایت دانلود آنلاین وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا ویدئو های توییتر را دریافت کنید. البته فقط تعداد کمی از آن ها برای این کار مناسب است.

از جمله این سایت ها می توان به TwitterVideoDownloader و DownloadTwitterVideo اشاره کرد که دو سرویس آنلاین هستند. ما دانلود ویدئو از این دو سایت را به شما توصیه می کنیم که رفع کننده نیاز شما نیز هستند.

دستورالعمل دانلود ویدئو از توییتر

ابتدا به سایت Twitter.com مراجعه کنید و ویدئو مورد نظر خود را انتخاب کنید و ویدئو مد نظر خود را انتخاب کنید. با کلیک کردن روی فلش کنار توئیت لینک را کپی نمایید. حال کافیست URL ویدئو توییتر را در یکی از سایت های نام برده کپی کنید و به دانلود ویدئو بپردازید.

 

آموزش دانلود ویدئو از توییتر

استفاده از اپ اندرویدی برای دانلود ویدئو از توییتر

در گام اول برای دانلود ویدئو از توییتر نرم افزار twitter video & GIF downloader را از گوگل پلی دانلود کنید و روی گوشی خود نصب کنید. پس از نصب این برنامه به اپ توییتر و یا آدرس توییتر در مرورگر مراجعه کنید و توییت خود را پیدا کنید. پس از آن روی فلش کشویی کلیک کنید تا گزینه های مختلف را مشاهده کنید. پس از آن گزینه Copy link to Tweet  را انتخاب کنید.

حال که دارای URL توییت هستید، تنها کافیست به اپ مراجعه کنید. پس از وارد کردن لینک URL درون کادر،  کلید Download را کلیک کنید تا دانلود ویدئوی مورد نظر آغاز شود.

با تمام این  توضیحات شما به یک اپ اندرویدی یا یک وب سایت دانلود ویدیو نیاز دارید تا بتوانید ویدئو توییتر را دریافت کنید. در توییتر گزینه دانلود ویدئو وجود ندارد و تنها راه حل، انجام مراحل بالا است. برای ذخیره یا دانلود ویدئو از توییتر  باید از برنامه های شخص ثالث کمک بگیرید زیرا کاربردی و در دسترس می باشد.